Δεν χρειάζεται καμία ρύθμιση στη συσκευή σας (π.χ. drivers, Acrobat Reader, κτλ). Η διαδικασία υπογραφής μπορεί να γίνει και με ανέβασμα του εγγράφου μέσα στο portal https://cm.harica.gr. Έτσι, μπορείτε να υπογράφετε ένα έγγραφο όπου κι αν βρίσκεστε αρκεί να διαθέτετε πρόσβαση στο δίκτυο και τους απαραίτητους κωδικούς.
Η διάρκεια ισχύος του είναι 1 έτος. Θα μπορείτε να εκδώσετε άμεσα νέο πιστοποιητικό με τη λήξη.
Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες G Suite for Education πρέπει πρώτα να τις ενεργοποιήσετε μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης του λογαριασμού σας Mussa.
- Συνδεθείτε στο https://accounts.upatras.gr
- Από το μενού επιλέξτε Ο λογαριασμός μου –> Οι υπηρεσίες μου
- Ενεργοποιήστε (On) την υπηρεσία Πρόσβαση στις υπηρεσίες Google
- Πατήστε αποθήκευση αλλαγών
- Η ενεργοποίηση θα πραγματοποιηθεί την αμέσως επόμενη ακέραια ώρα (π.χ. αν έχετε κάνει ενεργοποίηση στις 12.30 ο λογαριασμός σας θα είναι διαθέσιμος στις 13.00)
Μετά την ενεργοποίηση, αποκτάτε μια νέα email διεύθυνση που αποτελείται από το όνομα χρήστη (username) που ήδη διαθέτετε με το επίθεμα @g.upatras.gr
Για να συνδεθείτε στις υπηρεσίες G Suite for Education ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επισκεφθείτε την διεύθυνση: https://accounts.google.com
- Πληκτρολογήστε για είσοδο το νέο σας email που έχει τη μορφή username@g.upatras.gr
- Ανακατευθύνεστε στην σελίδα ταυτοποίησης και εξουσιοδότηση του Πανεπιστημίου Πατρών
- Εισάγετε τα στοιχεία του Upnet ID σας.
Οι χρήστες της υπηρεσίας email του Πανεπιστημίου Πατρών μπορούν πλέον να επιλέξουν μια εναλλακτική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email alias).
Η επιλογή του email alias του κάθε χρήση μπορεί να γίνει από το σύστημα διαχείρισης χρηστών Μussa επιλέγοντας από το μενού Ο λογαριασμός μου → Ψευδώνυμο (alias).
Ο κάθε χρήστης έχει την δυνατότητα να επιλέξει από την σχετική λίστα ένα ψευδώνυμο για τον προσωπικό του λογαριασμό, το οποίο και δεν μπορεί αλλάξει. Μόλις επιλέξει κάποιο, του προστίθεται το αντίστοιχο email alias στο domain του βασικού του email.
Πληροφορίες για την ανάκτηση κωδικού μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο https://www.upnet.gr/e-manuals/reset/ .
Σε περίπτωση που κατά τη διαδικασία ανάκτησης κωδικού, αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τo email ανάκτησης (δηλ. με την ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας για την επαλήθευση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
- Παρακαλούμε ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
- Επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας προκειμένου να επιβεβαιώσετε την προσωπική ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματός σας προκειμένου να γίνει έλεγχος των προσωπικών σας στοιχείων και να επιβεβαιωθεί ότι δεν είναι ελλιπή.
Σε περίπτωση που το e-mail δεν εμφανίζεται στον φάκελο «Εισερχόμενα», υπάρχει περίπτωση να έχει αποθηκευτεί στον φάκελο «Ανεπιθύμητα».
Προσοχή! Θα πρέπει να αντιγράψετε σωστά τον σύνδεσμο στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο). Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να συνεχίσετε τη διαδικασία.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το helpdesk@upatras.gr αναφέροντας τα παρακάτω στοιχεία:
Όνομα
Επώνυμο
Πατρώνυμο
Τμήμα
Ιδιότητα
Αριθμό Μητρώου
Βεβαιωθείτε ότι έχετε αντιγράψει σωστά τον σύνδεσμο στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο).
Επίσης για λόγους ασφαλείας ο σύνδεσμος έχει ισχύ για μία ημέρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο φορά. Μετά το πέρας της ημέρας θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη διαδικασία.
Ανάλογα με την ιδιότητα που διαθέτετε μπορείτε να αποστείλετε στο helpdesk@upatras.gr τα απαραίτητα έγγραφα όπως περιγράφονται εδώ Upnet ID – Ιδρυματικός Λογαριασμός | Upnet – Τμήμα Δικτύων Παν. Πατρών και συγκεκριμένα στην ενότητα «Κύκλος Ζωής Λογαριασμού».
- Προπτυχιακός φοιτητής: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές εφ’ όρου ζωής)
- Μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου ζωής
- Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
- Μέλη ΕΕΠ: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Η υπηρεσία email παραμένει ενεργή εφ’όρου ζωής)
- Μόνιμο προσωπικό (ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ, Μόνιμο Προσωπικό): Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα
- Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απ. Ακαδημαϊκής Εμπειρίας : Όσο υπάρχει ενεργή σύμβαση.
- Μεταπτυχιακός φοιτητής ή Υποψήφιος διδάκτορας: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές εφ’ όρου ζωής)
- Μεταδιδακτορικός: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Συμβασιούχος: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
Αν έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας έχετε δηλώσετε εκεί e-mail επικοινωνίας. Εάν δεν το έχετε κάνει ή εάν επιθυμείτε να αλλάξετε αυτό που υπάρχει αποθηκευμένο για το λογαριασμό σας. Επιλέξτε Καρτέλα Φοιτητή –> Επεξεργασία –> Αποθήκευση Αφού δηλώσετε e-mail επικοινωνίας, μπορείτε πλέον να πραγματοποιήσετε ανάκτηση κωδικού πρόσβασης από την εφαρμογή MUSSA. Για τα υπόλοιπα μέλη του Πανεπιστημίου Πατρών, το e-mail επικοινωνίας που υπάρχει αποθηκευμένο, είναι αυτό που είχαν δηλώσει οι ίδιοι κατά την συμπλήρωση της αίτησης λογαριασμού Upnet ID
Εάν είστε πρωτοετής φοιτητής θα λάβετε μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας ένα email (στην προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας), το οποίο θα περιέχει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password). Το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός πρόσβασης (password) είναι ο ίδιος για όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών (δηλαδή για το vpn, email, eclass, wifi – eduroam, κτλ).
Εάν είστε παλαιός φοιτητής και δεν θυμάστε το όνομα χρήστη (username) , παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας, προκειμένου να λάβετε τον αριθμό μητρώου φοιτητή. Κατόπιν αυτού επικοινωνήστε με το helpdesk@upatras.gr .
Βεβαιωθείτε ότι συνδέεστε στο σωστό σύστημα.
Αν είστε προπτυχιακός φοιτητής, χρησιμοποιείτε το σύστημα https://mail.upnet.gr/.
Αν δεν είστε προπτυχιακός φοιτητής, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το σύστημα https://mail.upatras.gr/.
Βεβαιωθείτε ότι
- Έχετε αποδεχτεί τους “Όρους Χρήσης Δικτύου” πριν συμπληρώσει τη φόρμα στο captive portal.
- Έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία της φόρμας.
- Το πεδίο “ΚΙΝΗΤΟ” της φόρμας είναι της μορφής 69xxxxxxxx (10-ψήφιο).
- Έχετε εισάγει το PIN στο σύνδεσμο μέσα στα επόμενα 10 λεπτά από τη στιγμή που κάνατε την αίτηση. Μετά την πάροδο 10 λεπτών, το PIN παύει να ισχύει.
- Έχετε κάνει έως 3 αιτήσεις για σύνδεση στο ασύρματο δίκτυο guest κάθε ημέρα. Η τέταρτη αίτηση (κατά τη διάρκεια μίας ημέρας) απορρίπτεται και δεν θα λάβετε SMS με το απαραίτητο PIN.
αν τηρείτε όλα τα παραπάνω και η φόρμα δεν προχωράει δοκιμάστε
- Να πατήστε το κουμπί “Πίσω” (βελάκι), το οποίο σας μεταφέρει ώστε να κάνει την αίτηση από την αρχή.
- Να πατήστε το σύνδεσμο “Δεν έχω λάβει κωδικό” στη φόρμα εισαγωγής του PIN, το PIN ακυρώνεται και επιστρέφετε στην αρχή της αίτησης.
Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες όπως περιγράφονται εδώ https://www.upnet.gr/upw-accounts/