F.A.Qs.
Χρειάζεται να ρυθμίσω κάποιο πρόγραμμα στη συσκευή μου για να υπογράφω έγγραφα με τη νέα υπηρεσία εξ αποστάσεως υπογραφής;

Δεν χρειάζεται καμία ρύθμιση στη συσκευή σας (π.χ. drivers, Acrobat Reader, κτλ). Η διαδικασία υπογραφής μπορεί να γίνει και με ανέβασμα του εγγράφου μέσα στο portal https://cm.harica.gr. Έτσι, μπορείτε να υπογράφετε ένα έγγραφο όπου κι αν βρίσκεστε αρκεί να διαθέτετε πρόσβαση στο δίκτυο και τους απαραίτητους κωδικούς.

Πόσο διαρκεί το νέο πιστοποιητικό της υπογραφής μου;

Η διάρκεια ισχύος του είναι 1 έτος. Θα μπορείτε να εκδώσετε άμεσα νέο πιστοποιητικό με τη λήξη.

Ακολούθησα την διαδικασία αρχικοποίησης κωδικού αλλά δεν έλαβα Email.

Σε περίπτωση που το e-mail δεν εμφανίζεται στον φάκελο «Εισερχόμενα», υπάρχει περίπτωση να έχει αποθηκευτεί στον φάκελο «Ανεπιθύμητα».
Προσοχή! Θα πρέπει να αντιγράψετε σωστά τον σύνδεσμο στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο). Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να συνεχίσετε τη διαδικασία.

Έλαβα το email αρχικοποίησης του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού μου αλλά δεν μπορώ να ολοκληρώσω την διαδικασία.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αντιγράψει σωστά τον σύνδεσμο στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο).

Επίσης για λόγους ασφαλείας ο σύνδεσμος έχει ισχύ για μία ημέρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο φορά. Μετά το πέρας της ημέρας θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη διαδικασία.

Πως μπορώ να αλλάξω το email επικοινωνίας μου;

Αν έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας έχετε δηλώσετε εκεί e-mail επικοινωνίας. Εάν δεν το έχετε κάνει ή εάν επιθυμείτε να αλλάξετε αυτό που υπάρχει αποθηκευμένο για το λογαριασμό σας. Επιλέξτε Καρτέλα Φοιτητή –> Επεξεργασία –> Αποθήκευση Αφού δηλώσετε e-mail επικοινωνίας, μπορείτε πλέον να πραγματοποιήσετε ανάκτηση κωδικού πρόσβασης από την εφαρμογή MUSSA. Για τα υπόλοιπα μέλη του Πανεπιστημίου Πατρών, το e-mail επικοινωνίας που υπάρχει αποθηκευμένο, είναι αυτό που είχαν δηλώσει οι ίδιοι κατά την συμπλήρωση της αίτησης λογαριασμού Upnet ID

Συμπληρώνω την φόρμα σύνδεσης στο Upatras Guest αλλά η διαδικασία δεν ολοκληρώνετε.

Βεβαιωθείτε ότι

  • Έχετε αποδεχτεί τους “Όρους Χρήσης Δικτύου” πριν συμπληρώσει τη φόρμα στο captive portal.
  • Έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία της φόρμας.
  • Το πεδίο “ΚΙΝΗΤΟ” της φόρμας είναι της μορφής 69xxxxxxxx (10-ψήφιο).
  • Έχετε εισάγει το PIN στο σύνδεσμο μέσα στα επόμενα 10 λεπτά από τη στιγμή που κάνατε την αίτηση. Μετά την πάροδο 10 λεπτών, το PIN παύει να ισχύει.
  • Έχετε κάνει έως 3 αιτήσεις για σύνδεση στο ασύρματο δίκτυο guest κάθε ημέρα. Η τέταρτη αίτηση (κατά τη διάρκεια μίας ημέρας) απορρίπτεται και δε