(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.data-privacy-src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-24294026-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');
F.A.Qs.
Χρειάζεται να ρυθμίσω κάποιο πρόγραμμα στη συσκευή μου για να υπογράφω έγγραφα με τη νέα υπηρεσία εξ αποστάσεως υπογραφής;

Δεν χρειάζεται καμία ρύθμιση στη συσκευή σας (π.χ. drivers, Acrobat Reader, κτλ). Η διαδικασία υπογραφής μπορεί να γίνει και με ανέβασμα του εγγράφου μέσα στο portal https://cm.harica.gr. Έτσι, μπορείτε να υπογράφετε ένα έγγραφο όπου κι αν βρίσκεστε αρκεί να διαθέτετε πρόσβαση στο δίκτυο και τους απαραίτητους κωδικούς.

Πόσο διαρκεί το νέο πιστοποιητικό της υπογραφής μου;

Η διάρκεια ισχύος του είναι 1 έτος. Θα μπορείτε να εκδώσετε άμεσα νέο πιστοποιητικό με τη λήξη.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Πληροφορίες για την ανάκτηση κωδικού μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο https://www.upnet.gr/e-manuals/reset/ .

Σε περίπτωση που κατά τη διαδικασία ανάκτησης κωδικού, αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τo email ανάκτησης (δηλ. με την ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας για την επαλήθευση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

Είμαι πρωτοετής και δεν έχω λάβει ακόμα email σχετικά με την παραλαβή των κωδικών μου στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
  •  Παρακαλούμε ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
  •  Επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας προκειμένου να επιβεβαιώσετε την προσωπική  ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
Είμαι πρωτοετής, έχω λάβει το email με το όνομα χρήστη (username), αλλά δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη διαδικασία παραλαβής κωδικού πρόσβασης.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Τμήματός σας προκειμένου να γίνει έλεγχος των προσωπικών σας στοιχείων και να επιβεβαιωθεί ότι δεν είναι ελλιπή.

Ακολούθησα την διαδικασία αρχικοποίησης κωδικού αλλά δεν έλαβα Email.

Σε περίπτωση που το e-mail δεν εμφανίζεται στον φάκελο «Εισερχόμενα», υπάρχει περίπτωση να έχει αποθηκευτεί στον φάκελο «Ανεπιθύμητα».
Προσοχή! Θα πρέπει να αντιγράψετε σωστά τον σύνδεσμο στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο). Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να συνεχίσετε τη διαδικασία.

Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο λογαριασμός μου (Upnet Id) στο Πανεπιστήμιο Πατρών

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το helpdesk@upatras.gr αναφέροντας τα παρακάτω στοιχεία:

Όνομα
Επώνυμο
Πατρώνυμο
Τμήμα
Ιδιότητα
Αριθμό Μητρώου

Έλαβα το email αρχικοποίησης του κωδικού πρόσβασης του λογαριασμού μου αλλά δεν μπορώ να ολοκληρώσω την διαδικασία.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε αντιγράψει σωστά τον σύνδεσμο στο πρόγραμμα πλοήγησης που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο).

Επίσης για λόγους ασφαλείας ο σύνδεσμος έχει ισχύ για μία ημέρα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο φορά. Μετά το πέρας της ημέρας θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη διαδικασία.

Ο λογαριασμός μου είναι απενεργοποιημένος. Πώς μπορώ να τον ενεργοποιήσω;

Ανάλογα με την ιδιότητα που διαθέτετε μπορείτε να αποστείλετε στο helpdesk@upatras.gr  τα απαραίτητα έγγραφα όπως περιγράφονται εδώ Upnet ID – Ιδρυματικός Λογαριασμός | Upnet – Τμήμα Δικτύων Παν. Πατρών και συγκεκριμένα στην ενότητα «Κύκλος Ζωής Λογαριασμού».

Ποια είναι η διάρκεια ισχύος του Ιδρυματικού μου λογαριασμού (Upnet Id);
  1. Προπτυχιακός φοιτητής: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές εφ’ όρου ζωής)
  2. Μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου ζωής
  3. Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
  4. Μέλη ΕΕΠ: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Η υπηρεσία email παραμένει ενεργή εφ’όρου ζωής)
  5. Μόνιμο προσωπικό (ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ, Μόνιμο Προσωπικό): Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα
  6. Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απ. Ακαδημαϊκής Εμπειρίας : Όσο υπάρχει ενεργή σύμβαση.
  7. Μεταπτυχιακός φοιτητής ή Υποψήφιος διδάκτορας: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές εφ’ όρου ζωής)
  8. Μεταδιδακτορικός: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
  9. Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
  10. Συμβασιούχος: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
  11. Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού
Πως μπορώ να αλλάξω το email επικοινωνίας μου;

Αν έχετε πρόσβαση στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας έχετε δηλώσετε εκεί e-mail επικοινωνίας. Εάν δεν το έχετε κάνει ή εάν επιθυμείτε να αλλάξετε αυτό που υπάρχει αποθηκευμένο για το λογαριασμό σας. Επιλέξτε Καρτέλα Φοιτητή –> Επεξεργασία –> Αποθήκευση Αφού δηλώσετε e-mail επικοινωνίας, μπορείτε πλέον να πραγματοποιήσετε ανάκτηση κωδικού πρόσβασης από την εφαρμογή MUSSA. Για τα υπόλοιπα μέλη του Πανεπιστημίου Πατρών, το e-mail επικοινωνίας που υπάρχει αποθηκευμένο, είναι αυτό που είχαν δηλώσει οι ίδιοι κατά την συμπλήρωση της αίτησης λογαριασμού Upnet ID

Πώς μπορώ να αποκτήσω λογαριασμό στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών (Upnet Id);

Εάν είστε πρωτοετής φοιτητής θα λάβετε μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας ένα email (στην προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας), το οποίο θα περιέχει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password). Το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός πρόσβασης (password) είναι ο ίδιος για όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών (δηλαδή για το vpn, email, eclass, wifi – eduroam, κτλ).

Εάν είστε παλαιός φοιτητής και δεν θυμάστε το όνομα χρήστη (username) , παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματός σας, προκειμένου να λάβετε τον αριθμό μητρώου φοιτητή. Κατόπιν αυτού επικοινωνήστε με το helpdesk@upatras.gr .

Συμπληρώνω την φόρμα σύνδεσης στο Upatras Guest αλλά η διαδικασία δεν ολοκληρώνετε.

Βεβαιωθείτε ότι

  • Έχετε αποδεχτεί τους “Όρους Χρήσης Δικτύου” πριν συμπληρώσει τη φόρμα στο captive portal.
  • Έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία της φόρμας.
  • Το πεδίο “ΚΙΝΗΤΟ” της φόρμας είναι της μορφής 69xxxxxxxx (10-ψήφιο).
  • Έχετε εισάγει το PIN στο σύνδεσμο μέσα στα επόμενα 10 λεπτά από τη στιγμή που κάνατε την αίτηση. Μετά την πάροδο 10 λεπτών, το PIN παύει να ισχύει.
  • Έχετε κάνει έως 3 αιτήσεις για σύνδεση στο ασύρματο δίκτυο guest κάθε ημέρα. Η τέταρτη αίτηση (κατά τη διάρκεια μίας ημέρας) απορρίπτεται και δεν θα λάβετε SMS με το απαραίτητο PIN.

αν τηρείτε όλα τα παραπάνω και η φόρμα δεν προχωράει δοκιμάστε

  • Να πατήστε το κουμπί “Πίσω” (βελάκι), το οποίο σας μεταφέρει ώστε να κάνει την αίτηση από την αρχή.
  • Να πατήστε το σύνδεσμο “Δεν έχω λάβει κωδικό” στη φόρμα εισαγωγής του PIN, το PIN ακυρώνεται και επιστρέφετε στην αρχή της αίτησης.
Είμαι φοιτητής/τρια του πρώην ΤΕΙ. Πως μπορώ να αποκτήσω λογαριασμό στο πανεπιστήμιο Πατρών;

Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες όπως περιγράφονται εδώ https://www.upnet.gr/upw-accounts/

Πως μπορώ να περιορίσω την πρόσβαση στις διαλέξεις μου μόνο για φοιτητές του Παν. Πατρών