Παραμετροποίηση Waiting Room στο Zoom.

Λόγω της έναρξης των εξετάσεων για το εαρινό εξάμηνο Θα γίνει εκ νέου αλλαγή στη χρήση του waiting room στο Zoom. Συγκεκριμένα, αν ενεργοποιηθεί, τότε δεν επιτρέπεται να εισέλθει απευθείας στο meeting κανένας φοιτητής ακόμα και αν συνδεθεί σε αυτό με τους ιδρυματικούς του λογαριασμούς. Η συγκεκριμένη αλλαγή ήταν αναγκαία για να μπορεί να γίνει χρήση της υπηρεσίας για προφορικές εξετάσεις.

Όποιος από τους διδάσκοντες δεν επιθυμεί αυτή τη λειτουργία για το waiting room, μπορεί να την απενεργοποιήσει στο λογαριασμό του μέσω του παρακάτω οδηγού.

Large meeting licenses στο zoom.

Σας υπενθυμίζουμε ότι τα εικονικά δωμάτια στο zoom είναι χωρητικότητας 300 ατόμων. Σε περίπτωση που χρειάζεστε μεγαλύτερα δωμάτια για τις εξετάσεις σας (500 ή 1000) μπορείτε να κάνετε σχετική αίτηση στον παρακάτω σύνδεσμο.

Δημιουργία ταυτόχρονων meetings

Οι χρήστες του Παν. Πατρών μπορούν να δημιουργήσουν έως και 2 meetings ταυτόχρονα στο zoom. Και τα 2 meetings πρέπει να ξεκινούν από τον αρχικό host και δεν μπορούν να ξεκινήσουν από έναν co-host. Ο host μπορεί να αποχωρήσει από τη σύσκεψη και να μεταβιβάσει τα δικαιώματα φιλοξενίας σε άλλον χρήστη, εάν χρειαστεί. Σε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί πολλαπλά δωμάτια επιτήρησης για την εξέταση του μπορεί να κάνει χρήση είτε των breakout rooms είτε, να βάλει τους επιτηρητές του να δημιουργήσουν τα δωμάτια επιτήρησης και στη συνέχεια να οριστεί σαν co-host σε αυτά. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Δυνατότητα συμμετοχής σε ταυτόχρονα meetings.

Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει ενεργοποιήθηκε στο zoom το χαρακτηριστικό multiple meetings simultaneously. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους διδάσκοντες να συνδέονται ταυτόχρονα σε παραπάνω του ενός meetings.

Για να συμβεί αυτό, αρκεί ο χρήστης αφού συνδεθεί στο πρώτο meeting, για κάθε επιπλέον meeting (που θέλει να συμμετάσχει), θα πρέπει να πατήσει στο νέο σύνδεσμο και το Zoom θα ξεκινήσει αυτόματα τη νέα σύσκεψη.

Σημείωση: Το χαρακτηριστικό αφορά συμμετοχή σε meetings που έχουν δημιουργήσει άλλοι χρήστες και όχι δημιουργία ταυτόχρονων meetings από τον ίδιο χρήστη. Αυτά παραμένουν 2 όπως έχουμε αναφέρει παραπάνω.

Απενεργοποίηση του chat στα δωμάτια εξέτασης.

Μια καλή πρακτική είναι να απενεργοποιήσετε το chat στα δωμάτια των εξετάσεων έτσι ώστε να αποτρέψετε την επικοινωνία των φοιτητών μέσω του συγκεκριμένου εργαλείου κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Μπορείτε να δείτε τον τρόπο μέσω του παρακάτω οδηγού.

Κλειστά μαθήματα στο exams.

Θα πρέπει οι διδάσκοντες να μεριμνήσουν ώστε όλες τους οι εξετάσεις μαθημάτων στις πλατφόρμες exams και eclass να είναι προσβάσιμες μόνο σε συνδεδεμένους χρήστες (κλειστές ή ανοιχτές με εγγραφή). Αν μια εξέταση παραμείνει ανοιχτή αυτό δίνει τη δυνατότητα σε οποιοδήποτε στο διαδίκτυο να έχει πρόσβαση στα θέματα της ώρα της εξέτασης.
Η ομάδα υποστήριξης εξ αποστάσεως εξετάσεων, αν κριθεί αναγκαίο ,θα προχωρήσει σε προσωποποιημένη ενημέρωση των διδασκόντων που έχουν ανοιχτές τις εξετάσεις τους στο exams.

Μεταφορά τράπεζας ερωτήσεων.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορά ολόκληρης της τράπεζας ερωτήσεων από το μάθημα σας στο eclass προς την εξέταση του μαθήματος σας στο exams και δεν σας καλύπτει το εργαλείο IMS QTI μπορείτε να στείλετε το αίτημα σας στο so@upatras.gr και η ομάδα υποστήριξης θα κάνει την μεταφορά της τράπεζας ερωτήσεων για εσάς.

Απόκρυψη παλιών εξετάσεων.

Για την διευκόλυνση των φοιτητών κατά τη διάρκεια των εξετάσεων θα ήταν χρήσιμο να προβείτε σε απενεργοποίηση των παλιών εξετάσεων που πιθανά έχετε διεξάγει στην πλατφόρμα exams κατά τις προηγούμενες εξεταστικές περιόδους. Αυτό μπορεί να γίνει από τις ρυθμίσεις του μαθήματος ορίζοντας την επιλογή πρόσβαση ως «Ανενεργό εξέταση μαθήματος» η παραπάνω ενέργεια δεν θα διαγράψει καμία πληροφορία από τις προηγούμενες εξετάσεις σας παρά μόνο θα αποκρύψει την εξέταση από τους φοιτητές σας.

Στατιστικά Εξέτασης Μαθήματος.

Υπενθυμίζουμε στους διδάσκοντες ότι επιλέγοντας από το μενού «Διαχείριση εξέτασης μαθήματος» και στη συνέχεια στατιστικά. Μπορούν να έχουν πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την χρήση των εργαλείων εξέτασης από τους φοιτητές τους.

Μη καταχωρημένες απαντήσεις.

Σε περίπτωση που βρείτε την ένδειξη μη καταχωρημένη/μη ολοκληρωμένη στις απαντήσεις κάποιου φοιτητή στο εργαλείο ασκήσεις του exams, πιθανότατα έχει υπάρξει τεχνικό πρόβλημα από την μεριά του φοιτητή κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Έχετε τη δυνατότητα να τρέξετε μια αναζήτηση στη βάση δεδομένων η οποίο θα ανακαλέσει ότι έχει αποθηκευτεί από τις απαντήσεις του φοιτητή και θα τον βαθμολογήσει αυτόματα όπως τους υπόλοιπους φοιτητές που είχαν ολοκληρωμένες προσπάθειες. Συγκεκριμένα, μπορείτε να πατήσετε στις επιλογές (γρανάζι) μιας μη καταγεγραμμένης προσπάθειας και να τη μετατρέψει σε ολοκληρωμένη. Το σύστημα θα σας επιστρέψει ότι έχει καταγράψει στη βάση. Αν σας επιστρέψει 0 σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα στη βάση γι’ αυτόν το φοιτητή και ούτε μπορεί να βρεθεί κάτι παραπάνω. Σε διαφορετική περίπτωση, σας επιστρέφει ότι έχει αποθηκευτεί στη βάση δεδομένων μέχρι τη στιγμή που παρουσιάστηκε το τεχνικό πρόβλημα στο φοιτητή.

Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι στο https://www.upnet.gr/exams/ έχουν αναρτηθεί οδηγοί χρήσης καθώς και βίντεο για όλα τα εργαλεία των εξ αποστάσεως εξετάσεων.

close

Κάντε Eγγραφή στο Upnet News

Ενημερωθείτε για όλα τα νέα του Upnet