Διδακτικό Προσωπικό

Το Upnet παρέχει στο Διδακτικό Προσωπικό του Πανεπιστημίου Πατρών ένα σύνολο υπηρεσιών ώστε να διευκολύνει την εκπαιδευτική ερευνητική και διοικητική τους δραστηριότητα.

Οι περισσότερες από αυτές τις υπηρεσίες απαιτούν τη χρήση του Ιδρυματικού Λογαριασμού που ονομάζουμε Upnet ID.  Εξυπηρετούνται όλες οι κατηγορίες διδακτικού προσωπικού, τα μέλη ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΔΤΠ, καθώς και Πανεπιστημιακοί Υπότροφοι αλλά και οι διδάσκοντες με σχέση ΠΔ.407.
Δείτε παρακάτω τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται από το Upnet καθώς και από συνεργαζόμενους φορείς.

Δημοφιλείς Υπηρεσίες

Σύντομες οδηγίες

  • Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει και υποβάλλει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Με την επιτυχή υποβολή της αίτησης, παραδίδεται ένας αύξων αριθμός αίτησης. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της αίτησης από το  https://mussa.upnet.gr, ώστε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η διαδικασία.
  • Το UPnet δημιουργεί το λογαριασμό
  • Ο ενδιαφερόμενος προσέρχεται στα γραφεία του UPnet για την ταυτοποίηση του και την παράδοση των στοιχείων του λογαριασμού του.

Θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που περιγράφονται στο παρακάτω εγχειρίδιο. Θα ζητηθεί το email επικοινωνίας που είχε δηλωθεί κατά την αίτηση δημιουργίας του λογαριασμού σας.
Αν δεν έχετε δηλώσει email επικοινωνίας και έχετε ξεχάσει τον κωδικό σου θα πρέπει να περάσετε από τα γραφεία του UPnet αυτοπροσώπως για την ανάκτηση του κωδικού σας.

Σαν φοιτητής του Πανεπιστημίου Πατρών δικαιούσαι να κατεβάσεις αυθεντικά Windows και Office. Μπορείς να δεις αναλυτικά όλα τα λογισμικά που διαθέτει το Πανεπιστήμιο Πατρών για τους φοιτητές στην σελίδα της διάθεσης λογισμικού.

Θα πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή στην πλατφόρμα e:Presence.

Αναλυτικές οδηγίες για την εγγραφή σας αλλά και για την χρήση της υπηρεσίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε μια από τις πιστοποιημένες αίθουσες τηλεδιάσκεψης του Πανεπιστημίου Πατρών θα πρέπει να απευθυνθείτε στον υπεύθυνο τηλεδιασκέψεων του τμήματός σας.

Θα πρέπει να συνδεθείτε με τα στοιχεία του Upnet ID σας στην Εφαρμογή ενημέρωσης προσωπικού (SIS). Από το menu επιλέξτε μισθοδοσία.
Μέσω της εφαρμογής έχετε πρόσβαση στα:

  • Μηνιαία εκκαθαριστικά της μισθοδοσίας σας από τον Ιανουάριο του 2012 μέχρι σήμερα.
  • Ετήσιο μισθολογικό μητρώο.

Για ερωτήσεις σχετικά με τα μηνιαία εκκαθαριστικά μισθοδοσίας θα πρέπει να απευθυνθείτε στο τμήμα Μισθοδοσίας.

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο (VPN). Με την υπηρεσία VPN αναγνωρίζεσαι σαν να είσαι μέσα στο χώρο του Πανεπιστημίου και να χρησιμοποιείς το τοπικό δίκτυο.

Ειδικά για τις πηγές που συμμετέχουν στην Υποδομή Ταυτοποίησης και Εξουσιοδότησης του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (HEAL-LINK), έχεις πρόσβαση κάνοντας απλά χρήση του Upnet ID σου. Επιλέγεις Sign in –>Other Institution–>GRNET AAI Federation (Greece)–>Πανεπιστήμιο Πάτρας

Θα πρέπει αρχικά να κάνετε αίτηση εγγραφής στην Πλατφόρμα. Αφού το Upnet Ενεργοποιήσει τον λογαριασμό σας στην συνέχεια μπορείτε να δείτε το παρακάτω video οδηγιών για να δημιουργήσετε το μάθημά σας.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα πρόσβασης στις υπηρεσίες του Upnet μπορείς να στείλεις email στο helpdesk@upatras.gr

Για προβλήματα σε θέματα ηλεκτρονικής γραμματείας μπορείς να υποβάλεις το αίτημα σου στην πλατφόρμα http://alma.upatras.gr/

Όλες οι υπηρεσίες προς διδάσκοντες

Εγχειρίδια

Μπορείτε να συμβουλευτείτε ένα από τα διαθέσιμα εγχειρίδια για καλύτερη χρήση των υπηρεσιών του Upnet.

Συχνές Ερωτήσεις

Στις ενότητα συχνές ερωτήσεις μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στα ερωτήματά σας σχετικά με τις υπηρεσίες του Upnet.