Εξ αποστάσεως ηλεκτρονική υπογραφή

Για ψηφιακή υπογραφή εγγράφων
Απευθύνεται σε : Φοιτητής

Η Αρχή Πιστοποίησης των Ελληνικών Ακαδημαϊκών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων (HARICA), έχει αναπτύξει μια νέα υπηρεσία εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής (remote eSignature) με την οποία σκοπεύει να αντικαταστήσει το μεγαλύτερο μέρος των πιστοποιητικών εγκεκριμένων υπογραφών (η HARICA εκδίδει τα ψηφιακά πιστοποιητικά Class A και Class B).

Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα απόκτησης Εγκεκριμένης ψηφιακής υπογραφής που επέχει θέση ιδιόχειρης υπογραφής που επιτρέπει στο χρήστη να υπογράφει έγγραφα από οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστή/κινητό/tablet) ή λειτουργικό σύστημα, χωρίς να απαιτείτε μέσο αποθήκευσης. Η διαδικασία γίνεται:

  1. με ηλεκτρονική αίτηση,
  2. απαραίτητη η φυσική παρουσία στα γραφεία του ΕΛΚΕ με επίδειξη στοιχείου ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα)

Η Υπηρεσία αφορά:

  1. (Συμβασιούχους – Ερευνητέςγια υπογραφή σύμβασης με τον ΕΛΚΕ. (διάρκεια ζωής πιστοποιητικού: 30 ημέρες)

Για την χρήση της υπηρεσίας πρέπει να :

  1. Διαθέτετε Ενεργό λογαριασμό UPnet ID.
  2. Ισχύουν ειδικές προϋποθέσεις των κειμένων πολιτικής και διαδικασιών της Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού Harica

Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται από την ιστοσελίδα https://cm.harica.gr  επιλέγοντας «Σύνδεση με Ιδρυματικό Λογαριασμό/Connect with Academic account».

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους:

  • Γιώργος Κριμπάς  2610.99.78.33  kribas@upatras.gr

Το ψηφιακό πιστοποιητικό ενός χρήστη είναι για τον ηλεκτρονικό κόσμο το ανάλογο της αστυνομικής ταυτότητας ή της ιδιόχειρης υπογραφής, γι’ αυτό και η χρήση του επιβάλλεται να είναι αυστηρά προσωπική. Τονίζεται ότι το Upnet δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή λανθασμένη χρήση του ψηφιακού πιστοποιητικού.

Διαβάστε την τρέχουσα Πολιτική της Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού Harica