Εγχειρίδια

Αρχική / Εγχειρίδια

Οδηγίες εγκατάστασης FortiVPN σε MAC OS

1 Το λογισμικό FortiVPN Client για MAC OS μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση https://mussa.upnet.gr/user/. 2 Μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του, θα πρέπει στο πάνω μέρος της οθόνης να ανοίξετε τον FortiClient και να επιλέξτε Open FortiClient Console 3 Στο παράθυρο που θα ανοίξει επιλέξτε Configure VPN [...]

14 Απριλίου, 2020|

Εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή pdf αρχείων με τη χρήση του Adobe Reader σε περιβάλλον MAC OS

Οι οδηγίες που ακολουθούν περιγράφουν τη διαδικασία προσθήκης εγκεκριμένης ψηφιακής υπογραφής σε έγγραφα pdf όπως ορίζει το ΠΔ 150/2001 και ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός 910/2014. Προκειμένου να υπογράψετε έγγραφα pdf ψηφιακά με την ακαδημαϊκή ταυτότητα, θα πρέπει να διαθέτετε προσωπικό ψηφιακό πιστοποιητικό μέσα σε αυτήν και να έχετε εγκαταστήσει τον Adobe Reader DC. Για έκδοση [...]

14 Απριλίου, 2020|

Οδηγίες εγκατάστασης FortiVPN σε Windows 10

1 Το λογισμικό FortiVPN Client για Windows 10 μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση https://mussa.upnet.gr/user/. 2 Μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του, θα πρέπει να υπάρχει στην επιφάνεια εργασίας το παρακάτω εικονίδιο  .  Ανοίξτε το και επιλέξτε configure VPN 3 Στην συνέχεια συμπληρώστε τα στοιχεία που απαιτούνται όπως φαίνεται στην [...]

10 Απριλίου, 2020|

Οδηγίες χρήσης περιβάλλοντος Skype for Business

Εφόσον έχετε συνδεθεί στο σύνδεσμο https://sched.lync.com και έχετε δημιουργήσει μία νέα συνάντηση, θα πρέπει να συνδεθείτε στο εικονικό δωμάτιο λίγο πριν την ώρα έναρξης της διάλεξης σας. Παρακάτω θα βρείτε κάποιες σύντομες επεξηγήσεις για τις δυνατότητες που παρέχει το λογισμικό. Πάνω δεξιά μπορείτε να δείτε πληροφορίες για την ποιότητα της σύνδεσης σας, τη [...]

16 Μαρτίου, 2020|

Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως διάλεξη με την υπηρεσία Skype for Business με Λειτουργικό IOS

Για να συμμετάσχετε σε μια διάλεξη εξ αποστάσεως με την χρήση του Skype for Business ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:1 Αρχικά κατεβάστε την εφαρμογή από το App Store 2 Στην συνέχεια πατήστε το Link που έχετε λάβει από τον Καθηγητή σας της μορφής https://meet.lync.com/upatrasgr-upatras/ΧΧΧ/ΥΥΥΥΥΥ 3 Θα σας ανοίξει η εφαρμογή και επιλέξτε Είσοδος4 Εισάγετε [...]

15 Μαρτίου, 2020|

Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως διάλεξη με την υπηρεσία Skype for Business με Λειτουργικό Android

Για να συμμετάσχετε σε μια διάλεξη εξ αποστάσεως με την χρήση του Skype for Business ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: 1 Αρχικά κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play 2 Στην συνέχεια πατήστε το Link που έχετε λάβει από τον Διδάσκοντα σας της μορφής https://meet.lync.com/upatrasgr-upatras/ΧΧΧ/ΥΥΥΥΥΥ 3 Δώστε τα κατάλληλα δικαιώματα στην [...]

15 Μαρτίου, 2020|

Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως διάλεξη με την υπηρεσία Skype for Business με Λειτουργικό MAC OS

Προκειμένου να συμμετέχετε σε μια τηλεδιάσκεψη Skype for Business που έχει δημιουργήσει ο διδάσκων, πατήστε το link που σας έχει σταλεί ή υπάρχει στο eclass και είναι της μορφής https://meet.lync.com/upatrasgr-upatras/ΧΧΧ/YYYYYY. 1Για υπολογιστή με λειτουργικό MAC OS  Όταν πατήστε το link που σας έχει στείλει ο καθηγητής σας στο παράθυρο που εμφανίζετε επιλέξτε Download and [...]

15 Μαρτίου, 2020|

Ορισμός email ανάκτησης για τον Ιδρυματικό σας Λογαριασμό Upnet ID

Για να ορίσετε μόνοι σας email ανάκτησης για τον Ιδρυματικό σας λογαριασμό Upnet ID, Θα πρέπει να συνδεθείτε στο σύστημα διαχείρισης χρηστών mussa.upnet.gr/user, στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου -> Στοιχεία λογαριασμού" και να πατήστε την επιλογή προσθήκη. Το email αυτό, μπορεί ο χρήστης να το χρησιμοποιήσει, για να σας αποσταλεί ο νέος κωδικός πρόσβασης, [...]

6 Μαρτίου, 2020|

Διόρθωση προβλήματος Αcademic ID σε περιβάλλον Windows 10

Πρόβλημα: Μετά την ενημέρωση των Windows 10 στην έκδοση v1903 (May 2019 Update), ο αναγνώστης δεν ανιχνεύεται πλέον από το λογισμικό τα Windows με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η υπογραφή εγγράφων. Αυτό το ζήτημα μπορεί επίσης να εμφανιστεί σε άλλες εκδόσεις λειτουργικών συστημάτων, αν τα προγράμματα οδήγησης δεν κατάφεραν να προσθέσουν κλειδιά μητρώου [...]

27 Νοεμβρίου, 2019|

Λειτουργικότητα Zoom Meeting Client

Η συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται μέσω του Zoom client με τα βασικά κουμπιά/λειτουργίες όπως περιγράφονται παρακάτω. View/Full Screen: Ορισμός διάταξης προβολής των συμμετεχόντων (View) και δυνατότητα μεγιστοποίησης του παραθύρου του Zoom client (Full Screen). Ανάμεσα στις επιλογές διάταξης προβολής, υπάρχουν το να φαίνεται σε μεγάλο παράθυρο μόνο αυτός που μιλάει (Speaker View) ή να [...]

23 Σεπτεμβρίου, 2019|
Load More Posts