Προσωπικό

Αίτηση και δημιουργία πιστοποιητικού εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής

Αίτηση και δημιουργία πιστοποιητικού εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα απόκτησης Εγκεκριμένης ψηφιακής υπογραφής που επέχει θέση ιδιόχειρης υπογραφής που επιτρέπει στο χρήστη να υπογράφει έγγραφα από οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστή/κινητό/tablet) ή λειτουργικό σύστημα, χωρίς να απαιτείτε μέσο αποθήκευσης. Η [...]

9 Οκτωβρίου, 2020|Tags: |

Οδηγός Χρήσης της υπηρεσίας Zoom για Διδάσκοντες

Εγκατάσταση της εφαρμογής Zoom 1 Κατεβάστε τον Zoom Client από εδώ https://zoom.us/download. Αποθηκεύστε το αρχείο και εκτελέστε το για να ξεκινήσει η εγκατάσταση. Σημείωση: Η εφαρμογή είναι η ίδια με την εφαρμογή που χρησιμοποιεί η υπηρεσία epresence οπότε αν έχετε κάνει τηλεδιασκέψεις με το epresence [...]

3 Οκτωβρίου, 2020|Tags: |

Οδηγίες εγκατάστασης FortiVPN σε MAC OS

1 Το λογισμικό FortiVPN Client για MAC OS μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση https://mussa.upnet.gr/user/. 2 Μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του, θα πρέπει στο πάνω μέρος της οθόνης να ανοίξετε τον FortiClient και να επιλέξτε Open FortiClient Console 3 Στο παράθυρο που θα [...]

Εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή pdf αρχείων με τη χρήση του Adobe Reader σε περιβάλλον MAC OS

Οι οδηγίες που ακολουθούν περιγράφουν τη διαδικασία προσθήκης εγκεκριμένης ψηφιακής υπογραφής σε έγγραφα pdf όπως ορίζει το ΠΔ 150/2001 και ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός 910/2014. Προκειμένου να υπογράψετε έγγραφα pdf ψηφιακά με την ακαδημαϊκή ταυτότητα, θα πρέπει να διαθέτετε προσωπικό ψηφιακό πιστοποιητικό μέσα σε αυτήν και να έχετε εγκαταστήσει [...]

Ορισμός email ανάκτησης για τον Ιδρυματικό σας Λογαριασμό Upnet ID

Για να ορίσετε μόνοι σας email ανάκτησης για τον Ιδρυματικό σας λογαριασμό Upnet ID, Θα πρέπει να συνδεθείτε στο σύστημα διαχείρισης χρηστών mussa.upnet.gr/user, στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου -> Στοιχεία λογαριασμού" και να πατήστε την επιλογή προσθήκη. Το email αυτό, μπορεί ο χρήστης να το χρησιμοποιήσει, για να [...]

Λειτουργικότητα Zoom Meeting Client

Η συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται μέσω του Zoom client με τα βασικά κουμπιά/λειτουργίες όπως περιγράφονται παρακάτω. View/Full Screen: Ορισμός διάταξης προβολής των συμμετεχόντων (View) και δυνατότητα μεγιστοποίησης του παραθύρου του Zoom client (Full Screen). Ανάμεσα στις επιλογές διάταξης προβολής, υπάρχουν το να φαίνεται σε μεγάλο παράθυρο μόνο αυτός [...]

23 Σεπτεμβρίου, 2019|

Σύνδεση σε τηλεδιάσκεψη με τον Zoom Meeting Client

Η σύνδεση σε τηλεδιάσκεψη μπορεί να πραγματοποιηθεί με σταθερούς ή φορητούς υπολογιστές (Windows, MAC, Linux) και έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες (Android, iOS). 1Για να συνδεθείτε σε μία τηλεδιάσκεψη απαιτείται να υπάρχει ενεργός κι επιβεβαιωμένος λογαριασμός στον οποίο να μπορείτε να εισέλθετε. Αυτό γίνεται μέσω της καρτέλας «Είσοδος» [...]

23 Σεπτεμβρίου, 2019|

Αποστολή και άνοιγμα εμπιστευτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με χρήση του Πανεπιστημιακού Gmail

Σαν χρήστες της υπηρεσίας G Suite for Education, μπορείτε να στείλετε μηνύματα και συνημμένα με τη λειτουργία εμπιστευτικότητας για να προστατεύσετε ευαίσθητες πληροφορίες. Θέστε περιορισμούς όσον αφορά τις ενέργειες που θα έχει στη διάθεσή του ο παραλήπτης αναφορικά με το μήνυμα που στείλατε, όπως ορισμό ημερομηνίας λήξης, προβολή [...]

Ρύθμιση λογαριασμού email σε MacOSX

Ρύθμιση λογαριασμού @upnet.gr email σε Mac OS X Αφορά : Διδάσκοντες | Προσωπικό 1 Ανοίγουμε την εφαρμογή  στην εφαρμογή Mail και από το μενού επιλέγουμε Add Account/Προσθήκη λογαριασμού. 2 Επιλέγουμε Add Other Mail Account/Άλλος λογαριασμός [...]

5 Απριλίου, 2019|Tags: |