Upnet ID

Upnet ID

Ένας λογαριασμός για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών.

Το Πανεπιστήμιο Πατρών παρέχει ιδρυματικούς λογαριασμούς Upnet ID σε όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Ο Upnet ID είναι απαραίτητος για τη χρήση όλων των υπηρεσιών ΤΠΕ που παρέχει το Πανεπιστήμιο Πατρών καθώς και για τη χρήση υπηρεσιών συνεργαζόμενων φορέων.

Περιγραφή Upnet ID

Υπηρεσίες

Προϋποθέσεις

Δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού Upnet ID έχουν όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Λογαριασμοί της μορφής @upatras.gr δικαιούνται τα μέλη του ιδρύματος που διαθέτουν κάποια από τις παρακάτω ιδιότητες:

  1. Μέλος ΔΕΠ
  2. Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ
  3. Μόνιμο προσωπικό (ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΙΔΑΧ, Μόνιμο Προσωπικό)
  4. Διδάσκων ΠΔ 407/80
  5. Πανεπιστημιακός Υπότροφος
  6. Συμμετέχων στο πρόγραμμα “Απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους Διδακτορικού”
  7. Μεταδιδακτορικός
  8. Ερευνητής
  9. Συμβασιούχος
  10. Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής

Λογαριασμοί της μορφής @upnet.gr δικαιούνται τα μέλη του ιδρύματος που διαθέτουν κάποια από τις παρακάτω ιδιότητες:

  1. Προπτυχιακός φοιτητής
  2. Μεταπτυχιακός φοιτητής
  3. Υποψήφιος διδάκτορας

Κατηγορίες Λογαριασμών

Διαδικασία απόκτησης Upnet ID

Οι προπτυχιακοί φοιτητές παραλαμβάνουν τους λογαριασμούς τους από την γραμματεία τους κατά την έγγραφή τους στο τμήμα τους. Κατά την παραλαβή όλες οι υπηρεσίες, πλην της ηλεκτρονικής γραμματείας, είναι ενεργοποιημένες.

Οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές διατηρούν τον λογαριασμό που είχαν και σαν προπτυχιακοί φοιτητές. Σε περίπτωση που δεν είχαν λογαριασμό τότε τον παραλαμβάνουν και αυτοί από την γραμματεία τους ακριβώς όπως και οι προπτυχιακοί φοιτητές.

Τα υπόλοιπα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που επιθυμούν να αποκτήσουν Upnet ID θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  • Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει και υποβάλλει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση.
  • Το UPnet δημιουργεί το λογαριασμό
  • Ο ενδιαφερόμενος προσέρχεται στα γραφεία του UPnet για την ταυτοποίηση του και την παράδοση των στοιχείων του λογαριασμού του.
Παραλαβή Upnet ID

Παραλαβή Λογαριασμού

Για τους λογαριασμούς της μορφής @upatras.gr η παράδοση γίνεται καθημερινά 9:00-15:00 από τα γραφεία του Τμήματος Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Για τους συμβασιούχους απαιτείται επιπλέον η κατάθεση μίας υπεύθυνης δήλωσης που να δηλώνει το είδος και τη διάρκεια της συνεργασίας με το Ίδρυμα, καθώς και έγγραφο του Πανεπιστημίου Πατρών το οποίο να πιστοποιεί την ιδιότητα αυτή (π.χ. βεβαίωση επιστημονικού υπευθύνου ή βεβαίωση προϊσταμένου μονάδας).

Κύκλος Ζωής Λογαριασμού

Χρονική διάρκεια ισχύος του Upnet ID για κάθε ακαδημαϊκή ιδιότητα κατόχου:

  1. Προπτυχιακός φοιτητής: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές για πάντα).
  2. Μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής
  3. Ομότιμος Καθηγητής ή Συνταξιούχο μέλος ΔΕΠ: Εφ’όρου Ζωής.
  4. Μέλη ΕΕΠ: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα.
  5. Μόνιμο προσωπικό (ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, ΜΠ, ΙΔΑΧ): Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα.
  6. Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απ. Ακαδημαϊκής Εμπειρίας : Όσο υπάρχει ενεργή σύμβαση.
  7. Μεταπτυχιακός φοιτητής ή Υποψήφιος διδάκτορας: Όσο είναι ενεργή η ιδιότητα (Οι υπηρεσίες email και alumni παραμένουν ενεργές για πάντα).
  8. Μεταδιδακτορικός: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού.
  9. Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού.
  10. Συμβασιούχος: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού.
  11. Επιστημονικός συνεργάτης ή Ερευνητής: 2 χρόνια από την ενεργοποίηση του λογαριασμού.
Διαδικασία Ανανέωσης

Ανανέωση Λογαριασμού

Περιοδικά το UPnet προχωρά στην απενεργοποίηση των Upnet IDs ατόμων που δεν είναι πλέον μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, όπως αυτά ορίζονται από τον κανονισμό λειτουργίας. Η διαδικασία αυτή λαμβάνει χώρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα τα οποία ως επί το πλείστον έπονται των ορκωμοσιών των φοιτητών. Ο κάτοχος του λογαριασμού ειδοποιείται με εμαιλ για την επικείμενη απενεργοποίηση. Στην περίπτωση που ο κάτοχος του λογαριασμού εξακολουθεί να αποτελεί μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας με την ίδια ή με άλλη ιδιότητα από αυτή για την οποία είναι ενημερωμένο το UPnet, τότε θα πρέπει να προβεί στις παρακάτω ενέργειες, ανάλογα με τη νέα του ιδιότητα, προκειμένου να να ακυρωθεί η διαδικασία διαγραφής.

  • Προπτυχιακός, μεταπτυχιακός ή διδακτορικός φοιτητής: Προσκόμιση βεβαίωσης σπουδών από τη γραμματεία του τμήματος.
  • Μεταδιδακτορικός: 1) Προσκόμιση βεβαίωσης από τον επιστημονικό υπεύθυνο (μέλος ΔΕΠ). Η βεβαίωση μπορεί να αποσταλεί στο helpdesk@upatras.gr (μόνο από το ιδρυματικό email username@upatras.gr), ως συννημένο έγγραφο με ηλεκτρονική υπογραφή ή εναλλακτικά ενσωματωμένη στο σώμα του email. 2) Υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο μέσω gov.
  • Συμβασιούχος: Προσκόμιση της σύμβασης. Αν εκκρεμεί η υπογραφή σύμβασης τότε 1) βεβαίωση από τον επιστημονικό υπεύθυνο (μέλος ΔΕΠ). Η βεβαίωση μπορεί να αποσταλεί στο helpdesk@upatras.gr (μόνο από το ιδρυματικό email username@upatras.gr), ως συνημμένο έγγραφο με ηλεκτρονική υπογραφή ή εναλλακτικά ενσωματωμένη στο σώμα του email. 2) Υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο μέσω gov.
  • Πανεπιστημιακός Υπότροφος, 407, Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας: Προσκόμιση είτε της απόφασης πρόσληψης, είτε της σύμβασης.
  • Ερευνητής: 1) Προσκόμιση βεβαίωσης από τον επιστημονικό υπεύθυνο (μέλος ΔΕΠ). Η βεβαίωση μπορεί να αποσταλεί ηλεκτρονικά (μόνο από το ιδρυματικό email username@upatras.gr) στο helpdesk@upatras.gr, ως συννημένο έγγραφο με ηλεκτρονική υπογραφή ή εναλλακτικά ενσωματωμένη στο σώμα του email. 2) Υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο μέσω gov.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσκομίσουν τα παραπάνω έγγραφα είτε αυτοπροσώπως στο UPnet, είτε ηλεκτρονικά στο helpdesk@upatras.gr. Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Upnet.

Εγχειρίδια Χρήσης Υπηρεσιών

Μπορείς να συμβουλευτείς ένα από τα διαθέσιμα εγχειρίδια για καλύτερη χρήση των υπηρεσιών του Upnet.

Συχνές Ερωτήσεις

Στις ενότητα συχνές ερωτήσεις μπορείς να βρεις απαντήσεις στα ερωτήματά σου σχετικά με τις υπηρεσίες του Upnet.